FANDOM

Kasumi Hoshiyu
星夕霞, Hoshiyu Kasumi
Nazwa
Debiut
Występuje w Manga
Status Profesjonalny
Data Urodzin 1 maja
Płeć Kobieta
Wiek 15 lat
Wzrost 170 cm
Grupa Krwi 0+

Kasumi Hoshiyu- shinobi z wykształceniem samuraja, mająca zdolności empatyczne.

Wygląd

Kasumi jest wysoką jak na swój wiek dziewczyną, z nietypowymi w jej stronach długimi, lekko falowanymi, jasnobrązowymi włosami, które najczęściej są rozpuszczone lub zaplecione w warkocz i szarymi, zamglonymi oczyma. Zazwyczaj nosi zieloną, haftowaną bluzkę bez rękawów zakrywającą szyję i tegoż samego, jednakże ciemniejszego koloru spodnie do łydek. Nieodłącznym elementem jej stroju jest pas z przytroczoną kataną, wachlarzem tessen oraz dwoma długimi sztyletami.

Osobowość

Już na pierwszy rzut oka widać, że Kasumi nie jest osobą, z którą warto zadzierać; wystarczy jedno spojrzenie, aby to zrozumieć. Ponieważ jest empatką, dziewczyna potrafi odczuwać emocje innych. Niestety, to właśnie ta specyficzna zdolność przyczyniła się do utworzenia mentalnej bariery wokół siebie. Pod pancerzem chłodnego opanowania i obojętności kryje się jej niezwykle wrażliwa, współczująca i ciepła strona, którą widać wyłącznie przy najbliższych przyjaciołach. Zawsze stara się postępować zgodnie z zarówno kodeksem samurajów, jak i własnym.

Po śmierci przybranej matki i mistrza Ishiken, Kasumi opuściła wioskę, nie wiedząc o obietnicy jej najlepszego przyjaciela, Hiro. Ograniczyła kontakt z ludźmi do minimum.

Umiejętności

Historia

Ciekawostki

  • "Kasumi" oznacza "Mgła", "Hoshi" oznacza "gwiazda" , a "Yu" oznacza "Wieczór".
  • Korzysta z perfum o zapachu róż i maciejki.

Cytaty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki