FANDOM

Klan Hōpu
Brak avatara
Debiut
Członkowie
Namida Hōpu

Klan Hōpu jest znany z bardzo silnej woli przetrwania, wyjątkowych i zakazanych technik, które są obce światu.

Umiejętności

Historia

Powstanie

Klan został założony przez ..., a istniał nawet przed powstaniem wioski Sakuragakure, między kwiatami wiśni. Tylko niektórzy znają prawdę o tym klanie. Dawno temu był on znany z tego, że członkowie mieli niezwykłą wolę przetrwania, okazywali innym wyjątkowe przywiązanie i dzięki temu przywiązaniu mogli posiąść potężną moc o jakiej można było jedynie pomarzyć. Niestety większość uznało to za zagrożenie i postanowili zlikwidować osoby, które urodziły się w tym klanie. W ten sposób rozpoczęto eksterminację klanu Hōpu, żeby nikt nie mógł zagarnąć władzy dla siebie, a tak naprawdę członkowie tego klanu planowali doprowadzić świat do pokoju.

Aktualne Czasy

Po dziś dzień klan został wybity i niewielu członków pozostało, który znają prawdę, urodzili się i przetrwali eksterminację klanu albo urodzili się po niej. Członkowie klanu jednak pozostają w ukryciu w obawie, że ktoś odkryje fakt, że przeżyli i na nowo spróbuje ich zlikwidować. Pozostali tacy, którzy nadal chcą doprowadzić świat do pokoju i żeby żaden inny klan tak nie cierpiał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki